söndag 20 november 2011

Snart är det äntligen måndag

Du vet Strumpan, såna där irriterande typer som bara "oo, vi bara slank in hos våra vänner på spontanmiddag helt random, och det var bara sååå  myyysigt!"?

I kväll, efter att jag hade jobbat häcken av mig i butiken och svarat på tusen frågor mest samtidigt hela tiden och råkat svara lite fel på Lasse Berghagens fråga eftersom jag hade konstant stresspuls och var dödens död när jag kom hem och Fotografen hade filmat på krångliga ställen hela dagen och packat in och ur utrustning och var dödens död han med och vi satt i bilen för att åka till närmaste ställe med hamburgare och på vägen ringde Fotografen till sin lillebror och som bara helt random just hade lagat en massa god mat och bjöd in oss och vi var bara några kvarter därifrån så självklart tackade vi ja till färdigdukat bord. Lyxigt och lite jobbigt att erkänna, men exakt så gick det till.

Sedan åkte vi hem och åt glass med varma hallon.

Nu borde jag redan ligga och sova.

Istället ligger vi i soffan och kollar på The Holliday. Eller ja, en av oss tittar upp över datorskärmen då och då medan den andra sover.

Men det är dags att stänga ner och lägga sig på riktigt. Jag har faktiskt stora planer för i morgon.

/Anna

Inga kommentarer: