fredag 18 november 2011

Här sitter vi mitt i natten och... glöggar

Mötet med Fredrik var roligt. Vi pratade långfilm och tv-serie och kortfilm och självbiografi skriven under experimentellt svamprus. Och så drack vi lite kaffe.

Sedan åkte jag in till stan och hängde med ett gäng på Friday´s (fast det bara var torsdag!) ett par timmar. Det var också roligt. Vi drack inte kaffe.

Och så promenerade jag med nästan samma gäng till Nespressobutiken där vi minglade runt och fick lära oss allt om maskiner, kapslar och service. Naturligtvis drack vi kaffe.

Jag hann bara hem och så följde jag med Fotografen till söder för att hämta utrustning från kontoret och bubbade och bar tills allt var inpackat. Då åkte vi och köpte milkshake.

Väl hemma igen bar vi in all utrustning och så gick jag och la mig, men kunde inte somna och tänkte att jag skulle läsa bok, men varför läsa någon annans när man kan läsa sin egen?

När vi kom hem kunde jag inte sova, la mig och tänkte läsa, men måste ju ändå läsa mitt eget manus och kan lika gärna göra det nu medan Fotografen jobbar med sitt. Fast jag tackade nej till glögg.

/Anna

Inga kommentarer: