lördag 15 oktober 2011

Ögonen går i kors, men det är nog bara lite trötthet

Två befallningar fick jag av Syster Yster: "Skriv ett (roligt) blogginlägg" och "Gå och lägg dig".

Om jag hade varit lite mer fyrkantig till min läggning så hade man kunnat tänka sig att jag tog de (förmodligen oavsiktligt) dubbla befallningarna bokstavligt och nu således bloggar i sömnen, men som den sociala avkodningens mästare jag är blev så inte fallet. Även om man kan tro det.

Nu är det i alla fall dags att klättra upp i sängen (och jag ligger alltså inte utslagen på golvet utan det är sängen som är uppe i taket), helgen är ju inte slut än. Om någon råkar befinna sig i Mariefred sjukt tidigt i morgon bitti kan ni komma och lyssna när jag sjunger/spelar i en kyrka där. Som jag tyvärr inte vet vad den heter. Bra inbjudan, va?

Toodles!

/Elin
Ps. Roligt? Tråkigt? Nej förresten, svara inte. Ds

Inga kommentarer: