fredag 28 oktober 2011

Fredagsstressen

Eftersom jag har varit smart den här veckan och skjutit upp all städning, tvättning och annat tråkigt tills idag så är jag lite uppe i varv nu. Särskilt när jag kom på att jag ska åka bort nästa vecka (höstlov hos Lillstrumpan, yej!) och eventuellt behöver ha kläder med mig. Såklart blev det dessutom en lång sovmorgon i morse eftersom min kropp drabbats av bowlingkoma och vägrade gå upp och så har jag stirrat in i skärmen i några timmar och skrivit uppskattningsvis femton ord och så var det meningen att det skulle vara städat och fint och fredagsmysigt och allt det där innan klockan fyra idag för sedan ska jag iväg och skaka hand med Robert Pattinson.

Ain´t gonna happen.

Förutom det sista, jag har ju en biljett.

"Nice to meet you Mr Pattinson, hur var
det att jobba med Christoph Walz,
min riktiga idol?"
Suck.

/Anna

Inga kommentarer: