måndag 26 september 2011

Vilodag

Efter den proppade helgen satt det fint med sovmorgon i morse. Dessutom kliar det i halsen, borde nog promenera till apoteket.

Av allt roligt vi haft under helgen är det allra roligaste att Strumpan efter att nästan ha hunnit läsa ut mitt första utkast tycker att jag har skrivit så mycket. Och att texten i det stora hela är bra. Och att allt hon tycker att jag ska förändra/stryka/utveckla är exakt de grejer som jag har tänkt att jag kanske borde förändra/stryka/utveckla men inte riktigt kunnat lita på mitt omdöme när det kommer till att verkställa en förändring/strykning/utveckling och därför haft lätt ångest över att ha varit så osäker. Men nu: SÄKER.

Så Josh, minisvägerskan, kött i världsklass, underbara syskon, Cotton Club, Kayo och alla fin-fina vänner får ursäkta. Min bok går faktiskt före i viktighet.

Så jag ska ägna boken lite tid exakt precis just nu. Bara för att den är så himla bra.

/Anna

Inga kommentarer: