torsdag 22 september 2011

När vi ändå talar om bröllop: här är jag!

Lillsvägerskan ville så gärna kolla på bröllopsbilder efter förra inlägget. Och vem är jag att säga emot. Men eftersom jag inte har samvete nog att publicera bilder på andra (till skillnad från bruden aka redan nämnda Kompis som alltså glatt har slängt upp bilder där jag figurerar på fejjan, ett socialt nätverk jag inte har (önskan om att ha) åtkomst till), så blir det bara på mig. Men det är ju nästbäst eftersom jag var brudtärna, visst?
Underbare Reine sydde till bruden, mig
och bestman (som är en tjej).

Frisyren, frisyren!

Bestman och jag hade rock n´ roll-naglar!
Rätt najs att se tillbaka på sköna maj såhär i höstrusket ändå...

/Anna

4 kommentarer:

Lillsvägerskan sa...

Ooh, så fin du är!
Och vet du vad.. nu har jag faktiskt publicerat nya inlägg!

Kära Syster sa...

Tack!
Och toppen!

/Anna

Johanna sa...

Å vad tjusigt!

Får panik när folk skriver att de "inte lägger upp bilder på folk hur som helst" för jag får så dåligt samvete över att jag gör det ibland. Jag frågar ju ibland såklart (alltid om det är bilder på barn tex), men ganska ofta lägger jag upp bilder utan att fråga folk. Tänker att det räcker att jag tar bort dem om någon ber mig.

Fy mig.

Kära Syster sa...

Hahaha, tryckte jag till en öm tå, månne? Det är klart att det beror på situation och det finns inga bilder från t ex det där bröllopet som skulle kunna kosta mig ett jobb (jo, det är säkert!) men i princip tycker jag att folk är liiite för frikostiga på internet. Och då inte bara med sina vänner, men det är en annan diskussion så här sätter jag punkt. /Anna