tisdag 13 september 2011

Här är inspirationen, Lillstrumpa!

Du kan sluta leta, jag har ju massor med inspiration här. Däremot är det fattigt med disciplin. Har du något över får du gärna skicka det till mig. Jag har liksom ännu inte kommit igång med att skriva idag. Sitter i soffan, lyssnar på P2 och surfar än hit, än dit. Men håller mig borta från dokumentet.

Till dagens inspirationsbild tänker jag mig en doft av rökt korv, salt ost och söta bakverk medan välklädda människor skyndar längs en gata för att uträtta ärenden. Sådärja, då var det bara att skriva också. Visst? Om jag spottar ur mig en massa text så ordnar du en tisdagslåt, strumpan. Ska vi säga så?


/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Alltså, tänk vad effektiv man skulle vara om inte internet fanns. Det här okynnessurfandet är livsfarligt!

Kära Syster sa...

Men mysigt! Och man får se det som uppladdning. Typ. Jag har varken dagbok, fotoalbum eller urklippsbok längre, eftersom bloggen ju är allt det där. Det är ju världens bästa anslagstavla! Men nu skriver jag, lovar.

/Anna