tisdag 20 september 2011

And... She´s back!

Igår var jag beredd på att lägga ner hela skiten.

Idag var jag beredd på att läsa en bra bok och sura.

Istället fick jag ett infall, en idé och nu är jag igång igen. Skriver om, skriver rätt. Och är mycket spänd på vad Strumpan tycker om det första utkastet jag mailade henne igår i ren panik. Det är tur att hon läser två tusen gånger snabbare än jag. Och att hon är så klok som bara: "Jaja, det blir bra ska du se. Fortsätt du att åtgärda dina egna kommentarer så ska det nog ordna sig."

Så nu, vips! har jag dessutom skissat upp några stödord inför trailern jag ska filma. Eftersom jag tror att jag vet vad historien handlar om. Bra va?!

Men alltså, ingen behöver vara orolig. Jag tvivlar nog snart igen. Ge mig bara en timme så...

/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Känner så igen mig, sådär kan jag hålla på när det gäller en artikel eller ett reportage, tänk då att skriva en BOK! Helt normalt att hålla på sådär.

Kära Syster sa...

Åh, tack! Älskar att vara normal! /A