lördag 27 augusti 2011

Om hon bara kunde sluta titta sådär läskigt på mig...

Tjena syrran! Är du uppe på golvet och svänger dina lurviga än?

Waldorfmusiknåntingkursen var mycket bra och inspirerande, men efter en sisådär nio timmar av lyssnande och spelande på drömska lyror och flöjter blir man ju lite sömnig, va. Så jag tog en hurtig promenad hela vägen hem och bad John Mayer att sjunga för mig så jag skulle slippa höra trafiken. Och det ville han såklart, schysst som han är.

Så nu sitter jag i din lägenhet och har ätit en otroligt god middag (tack!), B&J:s-burken står på tining och jag håller på att ta mig igenom de första avsnitten av "How I met your mother" (som bara praktiskt nog råkade ligga uppe på datorn). Nästan lite avundsjuk, va? Jag och creepy doll har en stört bra kväll, kort sagt!

/Elin aka Hustomten

Inga kommentarer: