tisdag 16 augusti 2011

I afton: Kulturvandring

Jag hade tänkt mig att tralala åka hem från kontoret och tralala äta middag i god tid och tralala kanske göra en blåbärspaj att njuta till DEN SISTA ALLSÅNGEN. Jag har hört att det stavas med versaler numera. DEN SISTA ALLSÅNGEN har nämligen blivit likställd med den sista sommardagen. Anyhow, det var ungefär den sträcka jag tänkt tillryggalägga och den kultur jag trodde att jag skulle insupa.

Satte förståeligt nog filen i halsen när jag insåg att jag inte ALLS kommer att mysa i soffan. Nej, för jag ska hänga med på (mycket efterlängtad) KULTURVANDRING (beg you so much pardon for alla versaleringar, once a statement - twice a habbit, eller hur det var).

Nu har chocken lagt sig, Måns får klara sig utan mig och jag ser väldigt mycket fram emot att få veta mer om huvudstaden och dess förändring.

Så varför går Tänd ett ljus på repeat i hjärnan?


- Anna iPhonebloggar

Inga kommentarer: