torsdag 14 juli 2011

Nu får det vara slut

Hurra, hurra! Då kommer jag tågandes sådär framåt dagen, då. Så vet alla. Här råder nu fullständig koma, sedan lunch ungefär. Jag tog mig samman för att öva sånger med en vän inför söndagens gudstjänst, men utöver det har eftermiddagen mest gått till att titta på Morden i Midsomer. Ja, jag erkänner det glatt och villigt, jag är barnsligt förtjust i den serien. Det är något så somrigt och hemtrevligt och tryggt över  den, man behöver inte ens se ett helt avsnitt utan det räcker att se halva så har man fått känslan. Vem som mördar vem är liksom inte så viktigt, bara jag får se några sydengelska landskap och snobbiga gods så är jag nöjd.

Nu cyklar jag mig iväg på filmkväll! (Något måste man ju göra så man håller sig vaken till anständig läggtid)

/Elin

Inga kommentarer: