onsdag 29 juni 2011

Efterlyses: Fotostudiofotograferingsbildbevis!

OM vi är hemgjortsfixerade! Det finns ju ingen GRÄNS på hur ambitiösa vi tycker att vi måste vara för att få leva överhuvudtaget. Fast samtidigt kan vi lika gärna skita i det helt och hållet och rycka på axlarna åt det. Jag åt till exempel nyss en TipTop och det var inget konstigt med det. Jag menar, jag tänkte liksom inte: "O boj vad den här är dyr och full av tillsatser och meningslös. Jag borde åka hem och röra till en bunke glass och klicka nougat i den. Hmm... Undrar hur man tillverkar nougat egentligen?" Nej, det var snarare: "Snart fryser jag ihjäl på kontoret och jag måste ut och gå i solen! Hmm... Det skulle sitta tämligen perfa med glass till promenaden."

För övrigt ser jag mycket fram emot att få se och höra om vad Lillstrumpa har i görningen. Och det dära müslireceptet. Väntarväntarväntar...

Bjuder på en bild av mig själv så länge. En dagens outfit, så att säga. Vänligen observera att det är MED - wait for it - MÄRKESINFORMATION. Känner mig så himla frikostig idag. Måste vara glassen som sockrar mina ådror med konsumtionstänket. Ser ingen annan förklaring.
Jumpsuit: Indiska, jeansjacka: Vila, Klocka: Swatch, Armband: Urban Outfitters, Nagellack: (och här kommer det viktiga) Mavalas Waikiki Beach. Nu är det bara att vänta och se om nämnda företag tänker sponsra mig eller inte som tack för den ärligheten. Jag tänker: Klart de vill!

Försökte ta en detaljbild på halsringningen också, men gav upp (I´m such a quitter) och la ner. Måste öva lite på det dära. Och förresten ska jag ju liks inte hålla på och modeblogga ändå, så det känns som om det kvittar. Hela det hära inlägget kvittar, typ.

/Anna

Inga kommentarer: