torsdag 17 december 2015

De senaste dagarna i tre bilder


En väldigt suddig bild från Blå Hallen, där Adolf Fredriks musikklassers nior hade julkonsert i måndags. Extra kul då jag hade praktik hos två av klasserna i höstas och hade jobbat med delar av repertoaren. Och rysningarna när 120 15-åringar sjunger Whitacres "Lux Aurumque"...


En seg dag på KMH tog jag min tillflykt till biblioteket och botaniserade i bortskänkes-hyllan. Hittade detta fantastiska exemplar, den första delen i en serie av tre. Fick dock stanna kvar...


Och så hade vi avslutning med Kompiskören i tisdags. Vet inte om jag får använda den här bilden egentligen, men jag bara älskar min pose!

Så nu är det... Typ jullov. Ett gäng uppgifter ska lämnas in, vi får se när jag tar mig i kragen för att göra det. 

/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Det är så mycket jag missat! Seså, ta dig i kragen nu och kör sista rycket!

/A

Vilse sa...

Jag älskar också din pose!! Älskar din december.