måndag 15 augusti 2011

Middagsplaner

Ös på med inspiration alla som har lite över till mig bara!

Jag tänker också gå hem nu. Snart. Ska bara fundera ut vad jag ska handla för middag först. Men det är svårt. Jag och två supertjejer åt så onödigt god middag i går på terassen på Berns, bara vi, medan killarna som jobbade stod i baren och spelade alfapet. Det kändes sådär intelligent, typ. Vi låtsades att vi var utomlands bland den kitchiga inredningen som hör konceptet Singapore Street Food till. De kulörta lyktorna och det smattrande spöregnet förhöjde mysigheten till tusen där någonstans mitt i prat om allt mellan himmel och jord. Bokstavligen mellan himmel och jord. Mycket fint. Och roligt. Och trevligt. Och mysigt. Och lyxigt att hänga med sina kompisar bara sådär under de bästa av former en söndag. Kanske ska låta mig inspireras till dagens middag. Eller inte. Man får se lite när man kommer till Konsum. Hej hopp!



 /Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, det här gör vi om, som sagt ... Såg i dag till min fasa att det lilla blogginlägget jag skrev i natt om kulturfestivalandet hade fel bilder, stavfel och allmänt slarviga inslag. Har petat lite i det, men det ska bli bättre under dagen. Jag tillåter mig att redigera undermåliga blogginlägg i efterhand. :)