tisdag 10 december 2013

De märkliga situationerna man helt plötsligt finner sig själv i

Ni vet Nio till fem-Sandra? (Säg ja nu, det är så sällan jag får namedroppa) På de vindliga vägar som livet tar råkade det sig så att jag ikväll deltog i ett releaseparty för en novell som hon skrivit. Som körledare! Så himla otippat. En av tjejerna i kören jag leder jobbar som redaktör på Brevnoveller, som alltså ger ut en novell av Sandra Beijer. Så Kompiskören inledde hela eventet med lite indiepop à cappella. Jag var ganska starstruck av alla bloggkungligheter som var där, men som tur är är jag ju ganska bra på att spela cool. Och kören skötte sig helfint! *Stolt som en hönsmamma*

Författarsamtal på gång. Tyvärr tog jag ingen bild av kören, var lite upptagen när de sjöng!

/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Och vad pratade ni om då? För ni pratade va? Du berömde hennes finfina blogg och så blev ni typ bästisar? Rignt?

Jaja, låter som en fantastisk kväll hursom:) Du är ett proffs, min vän!

/A

Kära Syster sa...

Nej, jag sa inte ens hej... Cool osv. Får jobba på det där.

/E