söndag 1 september 2013

Och ibland ligger jag vaken och lyssnar på allt i huvudet

Det är så mycket att blogga om, och jag hittar ingen röd tråd! Till exempel:

  • att jag går på en skola där man har livebandskaraoke på festen
  • att jag fortfarande är bostadslös, men inte hemlös, och att det går bra
  • att jag inte har döpt min gitarr än, för jag hittar inget namn som klickar (trots alla fina förslag!)
  • att jag jobbar en massa helger i rad nu så jag kommer aldrig att vara ledig
  • att jag har lovat mig själv att om jag inte har hittat någon innan jag fyller 30 så ska jag börja nätdejta, och det börjar närma sig (bra sätt att outa det, gömt i en massa skräp)
  • att jag tycker jättemycket om min nya klass 
Ja, till exempel. Och så går jag och tänker på en färg som heter isglass.

/Elin

Inga kommentarer: