onsdag 11 september 2013

Lätt handlingsförlamning

Om den här dagen skulle jag vilja säga att "det bidde ing-en-ting!" Det vore inte sant, men det skulle kännas rätt.

Av alla saker jag har att välja på att ägna kvällen åt, plockar jag fram boken som vi blivit ombedda att göra bokvideo till. Att se vad den handlar om inför mötet i morgon känns som det lättaste alternativet just nu.

Men å vad jag önskade att jag hade ro att glömma allt omkring och krypa in i mitt manus! Det är verkligen synd på så fina ord, det är det.

Apropå något helt annat, undrar jag var efterrätten tagit vägen. Jag behöver en rejäl skål.

/Anna

1 kommentar:

Vilse sa...

Men jag vill ju att manusets alla fina ord ska få massor med kärlek! Vad är det för stil att ha en massa jobb som tar över? Och så ingen efterrätt??