måndag 13 maj 2013

Kväll på balkongen

... Så mörkt nu så jag knappt ser vad jag skriver. Kul dag idag, först långt rep med klassen och sen ännu längre rep (kändes det som) med bluegrassbandet. För dagen utökat med den tyske banjomannen, så det blev trångt i det lilla köket. Men svängigt!

Och så har jag läst de sista skälvande kapitlen i Syster Ysters bok (surprise, Anna!) och så mycket kan jag avslöja; det är magiskt fint.

Men när, undrar jag, ska jag hinna baka cupcakes? Kanske den största frågan just nu. Och om jag ska se ett avsnitt Grey´s nu eller ta mitt ansvar och gå och lägga mig.

/Elin

1 kommentar:

Vilse sa...

Åh, det är magiskt fint! Såklart det är! Blir varm i hjärtat å Annas vägnar.

Tycker nog du ska baka cupcakes. Klockan är ju bara tio. Det måste väl finnas ett mellanting mellan att vara nattsuddare och gå och lägga sig klockan tio, eller?