onsdag 24 april 2013

Den Stora Nedräkningen: ONSDAG

Men för sjutton! Är jag fortfarande i första tredjedelen och skvalpar?!

Förutom att skriva om stora delar av två avsnitt har jag idag kollat upp vilka andra drop in-tider som finns för cellprovtagning (som är svinviktig att gå på). Jag skulle ha gått i morgon, men resten av den här veckan har jag ett skitviktigt möte med mitt manus. Och galej, men det är inte lika lätt att boka om som cellprovtagning.

Nu är det jag som plöjer mig in i andra akten.

/Anna

1 kommentar:

Vilse sa...

Men vad spännande allting är härborta med mystiska brev och manusplöjning. Kommer Elin hem till dig och håller vakt på fredag när du når nollan, ifall något överraskande händer?

Oroa dig inte för att början tog mest tid, det är antagligen den som behöver mest pill. HEJA!