söndag 9 december 2012

En Anna-dag går mot sitt slut

Tycker att jag har firat namnsdag på allra bästa sätt. Lång frukost, sötsaker till lunch och pizza till middag. När jag ändå höll på med att dra visa-kortet kors och tvärs över gallerian, bestämde jag att jag fick två t-shirtar också. Bara sådär och lite för att det är namnsdag.

Det finaste jag gjort idag är ändå att mingla hemma hos Sandra och smaka alla sorter av hennes prilliga julpraliner (okej, det var väl mest jag som blev prillig av allt socker). Hon serverade lagom strävt te i vackra koppar till det. Lyxfika! Kan inte räkna upp alla sorter, men till exempel fudgen var god!



Värdinnan hade adventssockorna på!


/Anna

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Naj, du hann precis före mig! Grattis!

/E

Kära Syster sa...

Hehe. Passade på i biltvätten.

Men TACK!

/A

Sandra sa...

Aj aj aj, nu missade jag ju vad det stod i almanackan i dag! Då tillägnas julgodisbordet dig i efterhand. Grattis!