onsdag 26 oktober 2011

Vad gör det om hundra år

Det är verkligen världens sämsta känsla att ha sabbat för andra. Så är det bara.

Snart hoppas jag att Fotografen kommer hem, han är världens bästa på att bara "nu är klockan fem, nu finns det inget mer att göra åt saken idag."

I kväll har vi dessutom taco-kväll med han som vi kallar Fredrik. Vi ska som vanligt planera mer tv-serie också. Bra sak med det: Jag får annat att tänka på OCH jag får tröstäta tacos.

Dessutom funderar jag lite på om jag ska tacka ja till en date med Robert Pattinson på fredag eller inte. Jag tänker att jag behöver det just nu. Jag tänker även att jag absolut inte behöver det och således borde lämna plats åt bättre behövande.

Vi får se lite hur det känns efter glassen. För ja, det ska ätas glass i kväll också. Naturligtvis.

/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Dejt med robert pattinson? Vad äre jag har missat?

Kära Syster sa...

På fredag är det något slags Twilight-event på Hovet här i Stockholm och jag övervägde att gå i kanske två sekunder. Nu har jag sansat mig. Tror jag. Vi får se:) /Anna