söndag 30 oktober 2011

Tydligen inte all tid i världen alls

När man går upp sådär löjligt tidigt en söndag och hinner äta massa frukost i lugn och ro och man plockar lite med tvätten i reklampausen till Anne på Grönkulla, och man tänker lite vagt på att man skulle vilja dammsuga och våttorka och plocka undan allt så att det är fint här när Fotografen lämnas ensam några dagar.

Då.

Glömmer man lätt bort att tiden dräller iväg och att man borde duscha och klä sig och se till att få ner allt i väskan inför SUPERVECKAN HOS LILLSTRUMPA vilket jag precis just nu, out of the blue, har bestämt att kommande vecka ska heta.

Nu är det nämligen inte alls så lång tid kvar innan jag ska infinna mig vid tåget, så det är bäst att jag börjar masa mig i ett lite snabbare tempo.

Väl.

/Anna

Inga kommentarer: