lördag 29 oktober 2011

Meningen med livet

I morse blev Fotografen och jag upphämtade av han som vi kallar Fredrik för att titta på möjliga inspelningsplatser till trailern för tv-serien vi håller på att utarbeta. Det var soligt och fint och höstigt och vackert och vi hade kaffe med oss, frid och fröjd. Fotografen provade till exempel att fota lite när Fredrik actionsprang genom skogen. Jag gillar att leka med killar på det viset.

(Nästa vecka ska jag få Lillstrumpa att hjälpa mig att skriva ihop en filmidé, jag inser att det kommer att det kommer gå väldigt annorlunda till med långsam tankepromenad genom stan och sitta på café i flera timmar.)

I alla fall. Det är så fint att göra kreativa saker, risken att man deppar ihop minskar med hur många procent som helst. Och så får man sitta i soffan och glo resten av kvällen. Det är lördag!


/Anna

Inga kommentarer: