torsdag 25 augusti 2011

Två bröllopspresenter check!

Presenterna är färdigpysslade och fina. Det bakre guldiga med figurerna är till bröllop denna helg, det främre vita är till bröllop nästa helg. Det senare innehåller mest påse, prasselpapper och luft. Fatta fint, prasselpapper! Men såklart finns där också ett presentkort från hela familjen, någon av dem kanske läser här och blir sur om det inte framgår att jag utfört uppdraget ordentligt. Hey, jag har faktiskt krävt folk på pengar så nån ordning få det vara.



/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej och tack för din superfina kommentar, blev alldeles till mig! Tack! Du är hjärtligt välkommen till min blogg =)

Cool idé förresten att dela en blogg med sin syrra, jag kommer absolut titta in här igen!

Kära Syster sa...

Iii, man blir ju alldeles varm såhär på fredagsmorgonen! /A