onsdag 31 augusti 2011

Man får passa på i den sista, skälvande sommarvärmen

Det sägs att det idag är den sista dagen man får vara barfotad. I morgon måste man tydligen ha både skor och strumpor. Alltså inte antingen eller, som jag kört med i några månader nu. Därför passar jag på att ha mina lite kortare jeans och vara barfota i skorna. Vi får se om det blir annorlunda i morgon eller inte. Det finns ingen risk att jag har samma jeans till jeansskjortan jag matchar med idag i alla fall, om man säger så.
/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Å nej, börjar strumpsäsongen snart? Fy. Jag gillar inte strumpor, jag gillar barfota. Strumpor i skor är okej ibland men oh så skönt det är med barfotaskor, sandaler etc.

Kära Syster sa...

Word! Fast det luriga är att jag inte gillar att vara kall om fötterna heller. På vintern (och när det är kyligt på sommaren) blir det gärna barfota i luftiga tjocksockar så man är varm men samtidigt kan röra på tårna. Älskar tjocksockar.
/A