måndag 22 augusti 2011

Hungrig

Jag åkte hem och åt lunch. Alldeles för sent (kl 14) och alldeles för lite. Kl 17 var jag hungrig igen. Då sprang jag på stan och misslyckades med ärenden. Sen åkte jag hem till svågern där vi filmat idag och hjälpte till att packa ihop utrustningen. Sedan var jag plötsligt kvar själv, herr Fotograf råkade åka iväg till Ljud & Bild för att lämna tillbaka det som hyrts och svågern är inte hemma från jobbet än. Fotografen har extranycklarna så jag sitter liksom där jag sitter. I och för sig med magnifik utsikt, men jag skulle hellre sitta någonstans där det serveras pizza. Eller hamburgare. Eller plankstek. Eller nåt med kött överhuvudtaget. Biff liksom. Med pasta... Eller mos! Nä, jag är inte så kinkig. Bara hungrig.



- Anna iPhonebloggar

Inga kommentarer: